Uvjeti poslovanja

Opći uvjeti i odredbe

Opći uvjeti JJSPA internet trgovine sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (ZVPot), Zakonom o zaštiti osobnih podataka (ZVOP-1) i Zakonom o elektroničkim komunikacijama (ZEKom-1).

Internet trgovinom JJSPA (u daljnjem tekstu: trgovina) upravlja tvrtka Jana splet d.o.o., Kolodvorska cesta 16a, 1330 Kočevje, matični broj: 8823057000, porezni broj: SI26216477, koja je ujedno i pružatelj usluga e-poslovanja. (u daljnjem tekstu prodavatelj ili JJSPA).

Opći uvjeti poslovanja određuju način poslovanja JJSPA internet trgovine, prava i obveze korisnika i trgovine te reguliraju poslovni odnos između Trgovine Jana i kupca. Općim uvjetima poslovanja uređena su i pojedinačna pravila kupnje na preuzimanjima tvrtke Jana Splet d.o.o.

Kupac je vezan općim uvjetima važećim u trenutku kupnje (podnošenja online narudžbe). Prilikom narudžbe korisnik je posebno upozoren na Opće uvjete poslovanja te narudžbom potvrđuje upoznatost s istima.

Vrste korisnika

Jednokratnom registracijom u JJSPA internet trgovinu putem e-maila posjetitelj postaje JJSPA gost, a potvrđenom registracijom u internet trgovinu postaje JJSPA član. I gost i član JJSPA (u daljnjem tekstu i korisnik) stječu pravo kupnje u JJSPA internet trgovini.

Posjetitelj se može registrirati kao član JJSPA online. Registracija je moguća i tijekom procesa kupnje.

Ukoliko korisnik želi promijeniti svoju e-mail adresu u bilo koje vrijeme kasnije, mora poslati zahtjev na info@jjspa.si. Promjena e-mail adrese izvršit će se isti ili najkasnije sljedeći radni dan, o čemu će korisnik biti obaviješten putem e-maila.

.

Dostupnost informacija

Jana splet, d.o.o. se obvezuje kupcu i prije nego što se obveže ugovorom ili ponudom dostaviti sljedeće podatke:

  1. informacije o tvrtki Jana splet, d.o.o. (naziv i sjedište tvrtke, matični i porezni broj),
  2. kontakt podatke koji korisniku omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju (e-mail, telefon),
  3. bitne karakteristike artikala (uključujući usluge nakon prodaje i jamstva) i razdoblje valjanosti ovih informacija,
  4. dostupnost artikala (svaki artikl koji se nudi na web stranici trebao bi biti dostupan u razumnom roku uz određene iznimke – pogledajte odjeljak Cijene),
  5. uvjete isporuke artikala (te način, mjesto i rok isporuke),
  6. cijene, koje moraju biti jasno i nedvojbeno utvrđene i iz kojih mora biti vidljivo jesu li u njima već uključeni porezi i troškovi prijevoza te druge pristojbe, kao i rok valjanosti tih podataka,
  7. način plaćanja i dostave ili ispunjenja te rok valjanosti ovih podataka,
  8. vremenska valjanost ponude,
  9. rok u kojem je moguće odustati od ugovora i uvjeti za odustanak (opis prava na odustanak sukladno čl. 43. ZVPot; u slučajevima kada potrošač nema pravo na odustanak sukladno čl. 43. ZVPot) ZVPot, o tome se izričito obavještava),

Ponuda proizvoda

Zbog prirode internetskog poslovanja, ponuda JJSPA internet trgovine ažurira se i mijenja često i brzo.

Cijena u JJSPA online trgovini prikazana je kao Online cijena. Online cijena vrijedi za sve registrirane JJSPA korisnike (odnosno korisnike koji JJSPA-i povjere svoje podatke). Registriranim korisnikom JJSPA postajete registracijom u internetsku trgovinu kao član JJSPA ili jednokratnom prijavom u internetsku trgovinu kao gost JJSPA. Na mjestima preuzimanja dostupni su pojedinačni artikli za kupnju po redovnim cijenama.

Redovna cijena je cijena koja se odnosi na neregistrirane korisnike koji nisu članovi JJSPA-e ili gosti JJSPA-e, a koji usprkos tome žele obaviti kupnju na nekom od mogućih preuzimanja / poslovnica Jana splet d.o.o.

Oznake predmeta

  • Artikl s oznakom “Novo” je novododani artikl u JJSPA ponudu. S ovom oznakom bit će izložen najmanje 14 dana, a najviše 2 mjeseca.
  • Artikl s oznakom “Rasprodaja” ima dodatno sniženu cijenu od online cijene koja vrijedi do rasprodaje artikla. Postotak popusta je naveden uz artikl.
  • Artikl s oznakom “Trenutno rasprodan” trenutno nije dostupan za isporuku. To znači da ga nema na zalihama niti u centralnom skladištu JJSPA niti kod dobavljača.
  • Artikl s oznakom “Rasprodano” više nije dostupan. To znači da artikal više neće biti dostupan za isporuku.
  • Artikl s oznakom “Odlična cijena” omogućuje kupcu kupnju artikla po posebno povoljnoj cijeni u usporedbi s on-line cijenom.
  • Artikl s oznakom “Preporučeno” prodajni savjetnik JJSPA preporučuje za kupnju zbog karakteristika proizvoda i/ili izvrsne cijene. Preporuka namijenjena široj skupini ljudi ne uzima u obzir potrebe i karakteristike pojedinog kupca, stoga svaki kupac odluku o kupnji mora donijeti za sebe te JJSPA trgovina ne preuzima nikakvu odgovornost za to.
  • Artikl s oznakom “Zadnji komad” posljednji je komad ovog artikla na zalihi u središnjem skladištu JJSPA, što omogućuje bržu isporuku artikla.

Narudžba

Kupoprodajni ugovor između Jana splet, d.o.o. i kupaca u JJSPA internet trgovini je zaključen u trenutku kada Jana splet, d.o.o. šalje prvi e-mail kupcu sa statusom: Završena narudžba. Od ovog trenutka sve cijene i ostali uvjeti su fiksni i vrijede kako za Jana splet, d.o.o. što se tiče kupca. Kupcem se smatra osoba s podacima navedenim prilikom narudžbe. Naknadna promjena podataka o kupcu nije moguća.

Kupoprodajni ugovor (tj. prvi e-mail sa statusom: Završena narudžba) pohranjen je u elektroničkom obliku na poslužitelju JJSPA.

Načini plaćanja

Jana splet, d.o.o. omogućuje sljedeće načine plaćanja:

  • uplatom na račun Jana splet, d.o.o. prema ponudi/predračunu**
  • platnom ili kreditnom karticom (MasterCard®, Visa, Visa Electron, BA Maestro, Diners club)*

*Za pojedinačne narudžbe zadržavamo pravo zatražiti plaćanje virmanom na račun Jana Splet, d.o.o. prema ponudi/predračunu dok cijena još vrijedi.

**Nakon primitka uplate po ponudi/predračunu, narudžba ide u proces obrade.

U poslovnici Jana splet d.o.o. moguće je plaćanje gotovinom ili platnom ili kreditnom karticom (MasterCard®, Visa, Visa Electron, BA Maestro, Diners Club – samo za vlasnike novih kartica).

Prilikom online plaćanja kreditnom karticom, u slučaju otkazivanja narudžbe ili promjene načina plaćanja, molimo da nas obavijestite na info@jjspa.si kako bismo kreditirali karticu ili izvršili povrat kupoprodajne cijene.

Izdavanje računa

Jana splet, d.o.o. nakon dostave naručenih artikala, kupcu se šalje i račun u fizičkom obliku poštom ili u pdf formatu na e-mail adresu kupca. U slučaju osobnog preuzimanja u poslovnici, kupac prilikom preuzimanja dobiva isprintan račun za kupljene artikle. Cijena i svi troškovi vezani uz kupnju navedeni su na računu. Kupac je dužan prije narudžbe provjeriti točnost podataka. Naknadno izrečene prigovore na ispravnost izdanih računa ne uzimamo u obzir.

Cijene

Online cijena odnosi se na sve registrirane korisnike JJSPA, koji pripadaju tvrtki Jana splet, d.o.o. vjerujte svojim informacijama. Registriranim korisnikom JJSPA postajete registracijom u internetsku trgovinu kao član JJSPA ili jednokratnom prijavom u internetsku trgovinu kao gost JJSPA.

Sve cijene uključuju PDV, osim ako nije izričito navedeno drugačije.

Cijene vrijede u trenutku predaje narudžbe i nemaju buduće valjanosti.

Cijene vrijede u slučaju plaćanja gore navedenim načinima plaćanja, pod gore navedenim uvjetima.

Unatoč našim naporima da pružimo najažurnije i najtočnije podatke, može se dogoditi da podaci o cijeni budu netočni. U tom slučaju, odnosno u slučaju da se cijena artikla promijeni tijekom obrade narudžbe, Jana splet, d.o.o. omogućio kupcu da odustane od kupnje.

Popusti, promotivni kodovi itd. u pravilu se ne zbrajaju. Kombiniraju se popust za pojedini artikl i promotivni kod.

Položena sredstva od poklon bonova, bonusa i avansnih računa ne nose kamatu. Poklon bonovi i bonus kodovi za popust ne mogu se zamijeniti za gotovinu.

U poslovnici Jana splet, d.o.o. pojedini artikli dostupni su za kupnju po cijeni koja je jednaka njihovoj cijeni u JJSPA online trgovini. Sve objavljene cijene u poslovnici uključuju PDV. Prilikom kupnje u poslovnici nije moguće iskoristiti poklon bonove, bonuse, promotivne kodove i sl.

Plaćanje i kreditne kartice

U slučaju plaćanja platnim ili kreditnim karticama vrijede i sljedeći uvjeti:

  • platitelj (podaci na korisničkom računu) mora biti ista osoba ili organizacija kao i vlasnik platne ili kreditne kartice,
  • nakon potvrde primitka narudžbe nije moguće mijenjati sadržaj narudžbe odn od konačnog iznosa narudžbe, osim u iznimnim slučajevima uz suglasnost Jana splet, d.o.o.

Kod za popust

Kod za popust donosi razne pogodnosti pri kupnji putem internet trgovine Jana Splet, d.o.o. i vremenski je ograničen. Aktivni kod za popust možete pronaći na naslovnoj stranici oglasne poruke, na stranici pojedinog odjela, u našem e-biltenu ili drugim medijima.

U slučaju da kupac iskoristi kod za popust, ali kasnije svojom voljom otkaže narudžbu s iskorištenim kodom, više nema pravo na novu pogodnost iz ovog koda.

Kodove možete koristiti samo za artikle koje dostavlja Jana splet, d.o.o.

Korištenje koda za popust:

  • Odaberite artikle koje želite kupiti i dodajte ih u svoju košaricu. Vrijednost vaše narudžbe mora biti najmanje 1 € veća od vrijednosti koda za popust. Kada završite s dodavanjem artikala u košaricu, nastavite klikom na gumb Blagajna. Odaberite način dostave, odredite adresu dostave i odaberite način plaćanja.
  • U istom koraku u polje Poklon bon, promotivni kod, kod za popust unesite kod za popust i potvrdite unos klikom na gumb Primijeni. Ako želite koristiti više kodova za popust u isto vrijeme, unesite ih u polje istovremeno i odvojite ih zarezom ili razmakom. Zatim kliknite gumb Primijeni.

Za kupnju jednog artikla moguće je primijeniti samo jedan kod za popust. Broj kodova za popust ne smije biti veći od broja različitih naručenih artikala (primjerice: kod narudžbe 4 artikla možete koristiti najviše 4 različita koda za popust istovremeno).

Kada unesete kodove za popust, vrijednost kodova za popust automatski se oduzima od cijene vaše narudžbe u zadnjem koraku – Sažetak narudžbe. Ostaje iznos koji još treba podmiriti.

Kod za popust je jednokratni kod, što znači da ga možete iskoristiti samo jednom.

Kombinacija različitih vrsta pogodnosti (kod za popust, promotivni kod i bonus) unutar iste narudžbe nije moguća.

Postupak obavijesti o kupnji

  1. Narudžba 

Nakon predaje narudžbe, kupac putem e-maila dobiva obavijest da je narudžba prihvaćena. Cjelovitim informacijama o statusu i sadržaju naloga član JJSPA uvijek može pristupiti na web stranici JJSPA. Jana splet, d.o.o. pregledava narudžbu, provjerava raspoloživost naručenih artikala te narudžbu potvrđuje ili odbija s razlogom. Jana splet, d.o.o. može nazvati kupca na njegov kontakt telefon radi provjere podataka ili radi provjere točnosti dostave. Prilikom dostave artikala koje Jana splet, d.o.o. nema na zalihi u vlastitom skladištu, Jana splet, d.o.o. isključivo vezano za isporuku od strane svog dobavljača i vrijeme u kojem ovaj dobavljač može dostaviti artikl Jana splet, d.o.o.. Putem e-pošte Jana splet, d.o.o. obavještava kupca o ažurnostima vezanim uz dostavu artikala. Ukoliko je rok dostave jako dug i kupac ne želi čekati, kupac može obavijestiti Janu splet, d.o.o., koja će artikl ukloniti iz narudžbe i vratiti kupcu eventualno uplaćena sredstva, a ostale artikle dostaviti iz naručiti po izboru kupca, ili otkazati cijelu narudžbu. Ukoliko dobavljač Jana splet, d.o.o. ne potvrđuje isporuku naručenih artikala najkasnije u roku od dva tjedna od dana predaje narudžbe, Jana splet, d.o.o. odbija narudžbu kupca jer artikal nije dostupan. Danom odbijanja narudžba kupca prestaje važiti. Jana splet, d.o.o. ne preuzima nikakvu odgovornost za štetu nastalu duljim rokovima isporuke ili nedostupnošću artikala koje Jana splet, d.o.o. nema na zalihama u vlastitom skladištu, osim utoliko što tvrtka Jana splet, d.o.o. ili osobe za koju je tvrtka odgovorna, prouzročena namjerno ili iz nehaja.

  1. Narudžba otpremljena / Narudžba spremna za preuzimanje

Jana splet, d.o.o. u dogovorenom roku artikl je pripremljen, otpremljen ili pripremljen za osobno preuzimanje.

U slučaju da kupac na vrijeme odluči otkazati narudžbu, mora o tome odmah obavijestiti prodavatelja na broj telefona 070 700 805 ili e-mailom na adresu info@jjspa.si Ukoliko se dogodi da je narudžba već otpremljena. , kupac odbija uslugu dostave. U slučaju osobnog preuzimanja (kada je artikal već spreman za preuzimanje), kupac također javlja želju za otkazivanjem narudžbe putem gore navedenog broja telefona ili putem gore navedenog e-maila.

Kupnja za pravne osobe

Proces kupnje za pravne osobe je potpuno isti kao i za fizičke osobe, osim što u prvom koraku odaberete opciju račun tvrtke i potvrdite suglasnost s uvjetima poslovanja.

Ako želite poslovni račun, prihvaćate uvjete poslovanja koji vrijede za tvrtke. Glavna razlika je mogućnost odustajanja od ugovora: tvrtkama, samostalnim poduzetnicima i drugim pravnim osobama omogućujemo povrat isporučenih artikala unutar jamstvenih uvjeta. Navedene pravne osobe nemaju mogućnost odustajanja od ugovora u roku od 14 dana od primitka artikla bez razloga, kao što je to slučaj za potrošače (fizičke osobe).

Povrat novca za pravna lica nije moguć. Kupnja pravnih osoba također podliježe Općim uvjetima poslovanja Jana Splet, d.o.o., više o mogućnostima povrata unutar jamstvenih uvjeta možete pročitati niže na stranici ili na povratnoj stranici.

JJSPA internet trgovina pravnim osobama omogućuje sljedeće načine plaćanja:

  • pouzećem*
  • uplatom na račun voditelja Jana splet, d.o.o. prema ponudi/budžetu
  • platnom ili kreditnom karticom (MasterCard®, Visa, Visa Electron, BA Maestro, Diners club)
  • uz obročnu otplatu do 36 rata uz Diners Club karticu
  • odgoda plaćanja (odnosi se na organizacije javne i lokalne uprave i tvrtke koje steknu odgovarajuću bonitetu).

*Kod pojedinačnih narudžbi zadržavamo pravo zatražiti plaćanje virmanom na račun Trgovine Jana prema ponudi/predračunu, dok cijena još vrijedi.

Odustajanje od ugovora

Potrošač (navedeno se odnosi isključivo na fizičke osobe koje robu stječu u svrhe izvan svoje gospodarske djelatnosti) ima pravo u roku od 14 dana od dana preuzimanja robe obavijestiti tvrtku (e-mail: info@jjspa.si) da je povući se iz ugovora, a da mu pritom ne treba dati razlog za svoju odluku. Rok počinje teći jedan dan od datuma preuzimanja naručenog artikla. Trošak koji potrošač tereti u vezi s odustajanjem od ugovora je trošak povrata robe (koji se u slučaju dostave naplaćuje prema cjeniku dostavne službe i ovisi radi li se o pošiljci/paketu /teret). Potrošač može biti odgovoran i za smanjenu vrijednost robe, koja nije nužna za utvrđivanje funkcije, prirode i svojstava robe. Robu je potrebno vratiti prodavatelju najkasnije u roku od 14 dana od obavijesti o odustajanju od ugovora (kupnje).

Kupac je dužan primljenu robu vratiti neoštećenu i u istoj količini, osim ako je roba uništena, oštećena, izgubljena ili se njezina količina smanjila bez krivnje potrošača.

Kupac ne smije nesmetano koristiti robu do odustajanja od ugovora,ali samo zbog prirode online trgovine (ugovor na daljinu) ima mogućnost preispitivanja kupnje. Kupac može pregledati proizvod i izvršiti test koji je prijeko potreban za utvrđivanje stvarnog stanja.

Radi lakšeg razumijevanja prava na povrat proizvoda, citiramo objašnjenje tržišne inspekcije (izvor: Informacije – Glasilo Trgovinske Zbornice Slovenije, 20. siječnja 2012., broj 3):

Kada je riječ o pravu na odustanak od ugovora sklopljenog na daljinu, potrebno je znati da se radi o odustanku od ugovora, a da nema ništa loše u samoj stvari, ali to pravo pripada potrošaču zbog same prirode ugovora – sklapanja ugovora na daljinu. Pravo na odustanak od ugovora ne znači da potrošač ne zna što kupuje (u principu potrošač zna i što naručuje za druge stvari), već samo da u zakonskom roku razmisli o svojoj odluci te, u slučaju da se s tom odlukom prežurilo, promijeni svoju odluku i odustane od ugovora. 

Također treba znati da sklapanje ugovora na daljinu potrošaču ne daje veća prava od sklapanja ugovora na klasičan način (odnosno posjetom trgovini). Dakle, potrošač ne može i ne smije nesmetano koristiti dobivenu robu cijelo vrijeme do odustajanja od ugovora, jer nije riječ o probnoj kupnji pri čemu bi testiranje robe bilo uvjet za ostanak ugovora na snazi. Dakle, kupac može primljenu robu pregledati i testirati samo u mjeri u kojoj je to prijeko potrebno za utvrđivanje stvarnog stanja i kako to obično biva u trgovinama. Svako “testiranje” koje odstupa od navedenog može se smatrati korištenjem robe, što znači da potrošač samim time gubi pravo na odustanak od ugovora. 

Pravo na odustajanje od ugovora ne daje potrošaču više prava, već samo mogućnost da i nakon primitka robe preispita svoju odluku o kupnji te, u slučaju da je ta odluka požurila, promijeni svoju odluku i odustane od ugovora, ali mu ne daje pravo na korištenje robe.

Kako funkcionira postupak povrata?

Artikli se mogu vratiti na dva načina:

  1. Osobni povrat

U našoj poslovnici Jana splet d.o.o. na Kolodvorskoj cesti 16a, 1330 Kočevje.

Ovo zahtijeva:

  • Priložite kopiju računa za artikl koji vraćate.
  • Pripremite proizvod za transport. Zaštitite predmet na odgovarajući način prije nego što ga predate prijevozniku. Artikl morate zaštititi originalnim pakiranjem ili pakiranjem koje može zaštititi artikl kao i originalnim pakiranjem kako biste izbjegli oštećenje u transportu. Ne zaboravite priložiti obrazac s podacima i kopiju računa.
  • Vratite stavku na tvorničke postavke ako se radi o elektroničkom uređaju koji ima ovu opciju (telefoni, tableti, prijenosna računala itd.)
  1. Vraćanje poštom

Također možete iskoristiti mogućnost povrata poštom. Preporučujemo da koristite dostavnu službu koja vam omogućuje praćenje pošiljke. Artikle dobro pripremite za transport (možete koristiti originalno pakiranje Trgovine Jana ili pakiranje u kojem ste proizvod primili ili drugo prikladno sigurno pakiranje).

Troškove dostave uvijek snosi pošiljatelj, osim ako nije drugačije dogovoreno unaprijed. Ne prihvaćamo plaćanje otkupnine.

Adresa na koju šaljete proizvod koji želite vratiti je Jana splet d.o.o., Kolodvorska cesta 16a, 1330 Kočevje.

Kada mogu ostvariti pravo na povrat artikla u roku od 14 dana?

Mogućnost odustajanja od ugovora namijenjena je da proizvod otvorite, pregledate i ukoliko Vam ne odgovara ili su Vaša očekivanja bila drugačija odustanete od kupnje. Ove preporuke ne vrijede ako je proizvod neispravan ili ne radi u trenutku kupnje. U ovom slučaju radi se o ostvarivanju materijalnog nedostatka ili jamstva. Pravo na povrat novca, jamstvo, materijalni nedostatak i nestručno obavljene usluge pobliže su uređeni odredbama Zakona o zaštiti potrošača (službeni pročišćeni tekst).

Mogu li vratiti artikl u roku od 14 dana ako sam pravna osoba (poslovna kupnja)?

Ako ste kupili artikl s poslovnim računom, prihvatili ste poslovne uvjete koji se odnose na tvrtke. Glavna razlika je mogućnost odustajanja od ugovora: Tvrtkama, samostalnim poduzetnicima i drugim pravnim osobama omogućujemo povrat pošiljki proizvoda pod jamstvenim uvjetima. Navedene organizacije nemaju mogućnost odustati od ugovora u roku od 14 dana od primitka robe, a da ne moraju navesti razlog svoje odluke, kao što je to slučaj za potrošače (fizičke osobe). Nažalost, povrat novca stoga nije moguć. Kupnja pravnih osoba podliježe Općim uvjetima poslovanja JJSPA internet trgovine, s razlikom u prethodno navedenim mogućnostima odustajanja od ugovora.

Za sva dodatna pitanja nazovite nas na 070 700 805 ili nam pišite na info@jjspa.si. Rado ćemo vam odgovoriti.

Koje dokumente moram priložiti prilikom pristupa ugovoru?

Za provođenje postupka povrata kupoprodajne cijene po odustajanju od ugovora ili za povrat u roku od 14 dana potrebna nam je kopija računa za kupljeni proizvod.

Kada ću dobiti povrat?

Vašu kupnju vratit ćemo na vaš račun što je prije moguće, ali ne kasnije od 14 dana od vašeg zahtjeva za povrat, ali tek nakon što artikli budu vraćeni u skladište (u slučaju povrata poštom).

Koji je pravni ugovor za povlačenje iz ugovora?

Pravo na povrat novca, jamstvo, materijalne nedostatke i nestručno obavljene usluge pobliže su uređeni odredbama Zakon o zaštiti potrošača (službeni pročišćeni tekst).

Kako ispravno provjeriti odgovara li mi artikal kako bih ga ipak mogao vratiti?

Prilikom primitka artikla prvo provjerite ima li neoštećenu ambalažu i pažljivo uklonite ambalažu. Čuvajte ambalažu dok ne budete sigurni da vam artikl odgovara i da radi bez problema. Provjerite njegove osnovne funkcije bez skidanja zaštitnih folija. Uklonite ih samo kada ste apsolutno sigurni da namjeravate zadržati predmet.

Potrošač ne smije nesmetano koristiti robu do odustajanja od ugovora. On, međutim, može pregledati i testirati robu u mjeri u kojoj je to apsolutno neophodno za utvrđivanje stvarne situacije.

Moram li vratiti artikl u originalnom pakiranju?

U slučaju povrata artikla, kupac je dužan artikl pravilno zaštititi prije predaje dostavljaču. Artikal mora biti zaštićen originalnim pakiranjem ili pakiranjem koje može zaštititi artikl na isti način kao i originalno pakiranje.

Mogu li vratiti artikl bez dodataka?

U slučaju odustajanja od ugovora, artikl morate vratiti zajedno sa svom dodatnom opremom koju ste dobili uz artikl, npr.: kablovi, punjači, slušalice.

Kada počinjemo brojati 14 dana?

Kod odustajanja od ugovora rok od 14 dana počinje teći 1 dan nakon preuzimanja artikla.

Ako vratim artikal za koji sam zatražio popust, poklon bon ili drugu pogodnost, koji će mi iznos biti vraćen?

Prilikom odustajanja od ugovora kod kojeg je iskorišten bonus, kod za popust ili promotivni kod, ta sredstva se smatraju popustom i ne vraćaju se korisniku. Na korisnikov TRR ili drugo sredstvo plaćanja vraća se samo uplaćeni iznos, ukoliko korisnik to izričito zahtijeva.

Poklon bon se smatra sredstvom plaćanja prilikom odustajanja od ugovora te se iznos istog, u slučaju odustajanja od ugovora, vraća kupcu.

Koji se artikli ne mogu vratiti?

Potrošač nema pravo odustati od ugovora kod ugovora čiji je predmet roba proizvedena prema preciznim uputama potrošača, prilagođena njegovim osobnim potrebama, koja zbog svoje prirode nije prikladna za povrat, kvarljiva je ili kojoj je već istekao rok trajanja. Mogućnost odustajanja od ugovora nije moguća kod kupnje softvera ili audio i video medija ako je kupac otvorio sigurnosni pečat.

Odustajanje od ugovora nije moguće za robu:

  • za robu ili usluge čija cijena ovisi o fluktuacijama na tržištima, na koje tvrtka nema utjecaja i koje se mogu dogoditi tijekom razdoblja odustajanja od ugovora;
  • za robu koja je proizvedena prema točnim uputama potrošača i prilagođena njegovim osobnim potrebama;
  • za robu koja zbog svoje prirode nije prikladna za povrat, kvarljiva je ili brzo ističe;
  • za pruženu uslugu, ako tvrtka u cijelosti ispuni ugovor, a pružanje usluge je započelo na temelju izričitog prethodnog pristanka potrošača i pristanka da gubi pravo na odustanak od ugovora kada ga tvrtka u potpunosti ispuni;
  • zapečaćene audio ili video snimke i računalne programe, ako je potrošač otvorio sigurnosni pečat nakon isporuke;
  • zapečaćena roba koja nije prikladna za povrat zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga, ako je potrošač otvorio pečat nakon isporuke; pri kupnji hrane za male životinje, ako je pakiranje otvoreno ili oštećeno;
  • roba koja je zbog svoje prirode neodvojivo pomiješana s drugim artiklima;
  • digitalni sadržaj koji nije isporučen na materijalnom nosaču podataka, ako je pružanje usluge počelo na temelju izričitog prethodnog pristanka i suglasnosti potrošača.

Osvojenu nagradu ni pod kojim uvjetima nije moguće isplatiti niti vratiti na račun Jana splet d.o.o..

Jamstvo

Artikli imaju jamstvo ako je to navedeno na jamstvenom listu ili računu. Jamstvo vrijedi uz poštivanje uputa na jamstvenom listu i uz predočenje računa. Jamstveni rokovi navedeni su na jamstvenom listu ili na računu.

Informacije o jamstvu također su navedene na stranici s prezentacijom artikla. Ako nema podataka o jamstvu, artikal nema jamstvo ili su podaci trenutno nepoznati. U potonjem slučaju kupac se može obratiti Jana splet, d.o.o., koja će osigurati ažurne podatke.

Stvarna pogreška

Potrošač može ostvariti svoja prava iz materijalnog nedostatka ako o nedostatku obavijesti prodavatelja u roku od dva mjeseca od dana kada je nedostatak otkriven. U obavijesti o pogrešci kupac mora detaljno opisati pogrešku i omogućiti prodavatelju da pregleda artikl.

Prodavatelj ne odgovara za materijalne nedostatke robe koji se pokažu nakon što prođu dvije godine od isporuke artikla. Smatra se da je nedostatak na robi već postojao u trenutku isporuke, ako se pojavi unutar šest mjeseci od isporuke.

Potrošač koji je ispravno obavijestio prodavatelja o pogrešci ima pravo zahtijevati od prodavatelja da:

  • ispraviti nedostatak na robi ili vratiti dio plaćenog iznosa razmjerno nedostatku ili
  • zamjenjuje neispravnu robu novom besprijekornom ili
  • vraća plaćeni iznos.

Kada je pogreška stvarna?

Kada:

  • artikal nema svojstva potrebna za njegovu normalnu uporabu ili promet
  • artikal nema svojstva koja su potrebna za specifičnu upotrebu za koju ga kupac kupuje, a koja su bila poznata ili su trebala biti poznata prodavatelju
  • artikal nema svojstva i značajke koje su izričito ili prešutno dogovorene ili propisane
  • prodavatelj je isporučio artikl koji ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako je uzorak ili model prikazan samo radi obavijesti.

Kako se provjerava prikladnost artikla?

Provjerava se drugim, besprijekornim artiklom iste vrste, a istovremeno i izjavama proizvođača ili oznakama na samom artiklu.

Kako se provodi stvarna pogreška?

Kupac nas mora obavijestiti o eventualnom materijalnom nedostatku uz točan opis istog u zakonskom roku te nam ujedno omogućiti pregled artikla. Pravo na utvrđivanje materijalnog nedostatka na artiklu pobliže je uređeno odredbama Zakona o zaštiti potrošača.

Prihvaćanje artikala vraćenih zbog jamstva ili materijalnog nedostatka

Kupac je dužan nakon obavljenog tretmana preuzeti artikal koji je predao prodavatelju radi jamstva ili drugog tretmana. Kupac preuzima artikl na mjestu preuzimanja gdje ga je osobno predao prodavatelju, a ukoliko ga je poslao poštom, bit će mu vraćen na adresu za dostavu.

Prodavatelj šalje kupcu obavijest o povratu artikla s razmatranja i poziva ga da preuzme artikl. Kupac je dužan preuzeti artikal u roku od 14 dana od dana obavijesti.

Ukoliko kupac ne preuzme artikal u navedenom roku, isti se predaje prodavatelju na čuvanje na adresi njegovog skladišta: Jana splet d.o.o., Kolodvorska cesta 16a, 1330 Kočevje. Prodavatelj čuva artikl u vlastitom skladištu do isteka 6 mjeseci od dana obavijesti. Za to razdoblje prodavatelj ima pravo na naknadu svih troškova skladištenja (1 €/dan) i pravo na naknadu svih troškova potrebnih za očuvanje artikla.

Nakon 6 mjeseci od dana obavijesti, prodavatelj može prodati artikl putem internet trgovine JJSPA i prenijeti kupovnu cijenu na kupca nakon odbitka prodajnih i drugih troškova prodavatelja. U slučaju da je vrijednost artikla neznatna, prodavatelj ga može donirati u dobrotvorne svrhe i u tom slučaju kupcu nema povrat novca. Prodavatelj 15 dana prije isteka roka čuvanja od 6 mjeseci obavještava kupca o namjeravanoj prodaji ili darovanju artikla, a nakon prodaje io postignutoj cijeni i visini troškova te o doznaci preostalog iznosa kupoprodajne cijene na transakcijski račun kupca.

Artikli s otvorenim pakiranjem

Artikli s otvorenim pakiranjem vraćeni su Trgovini Jana i mogu imati manja oštećenja (oštećeno pakiranje/artikl, otvoreno pakiranje i sl.) te će biti preprodani. Za svaki artikal pismeno se navodi vrsta nedostatka ili stanje artikla (u opisu artikla i na računu).

Artikli vraćeni u Jana splet, d.o.o. su pregledani, tako da unatoč povratu, otvorena ambalaža i sl. i dalje omogućava normalan rad. Iz tog razloga je i propisno određen novi jamstveni rok koji je pisanim putem naznačen uz svaki artikl.

Ako vraćeni artikl ne radi, kupac ima pravo na popravak u jamstvenom roku i na odustanak od ugovora pod istim uvjetima kao i za ostale artikle.

Vrsta kvara artikla s oznakom Otvoreno pakiranje

  • Otvoreno pakiranje: Artikl ima otvoreno pakiranje, ali je savršeno funkcionalan i kompletan. Cijena je dodatno snižena, vrijedi navedeni jamstveni rok.
  • Oštećeno pakiranje: Artikal ima oštećeno, nepotpuno ili neoriginalno pakiranje, ali je u besprijekornom stanju. Cijena je dodatno snižena, vrijedi navedeni jamstveni rok.
  • Oštećen artikal: Artikl ima manja estetska oštećenja, mogu se vidjeti znakovi korištenja i može imati oštećenu ambalažu. Cijena je dodatno snižena, vrijedi navedeni jamstveni rok.
  • Rabljeni artikl: kupac je vratio artikl. Korišten je i možda ima malo oštećenu ambalažu. Cijena je dodatno snižena, vrijedi navedeni jamstveni rok.
  • Artikal servisiran: Artikal je servisiran u ovlaštenom servisu. Predmet je u savršenom radnom stanju. Cijena je dodatno snižena, vrijedi navedeni jamstveni rok.

Isporuka

Naši ugovorni partneri za dostavu paketa na području Slovenije su Pošta Slovenije i Gold ekspres, ali Jana splet, d.o.o. zadržava pravo odabrati drugu dostavnu službu ako može učinkovitije ispuniti narudžbu. 

Zaštita osobnih podataka

Jana splet, d.o.o. obvezuje se trajno čuvati sve osobne podatke korisnika sukladno Uredbi (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. i ZVOP-1.

Sve detaljne informacije o obradi osobnih podataka možete pronaći na Pravila o privatnosti. Korisnik mora biti svjestan da je dužan online trgovcu dati svoje osobne podatke u ispravnom i istinitom obliku, te je također dužan obavijestiti online trgovca o svakoj promjeni svojih podataka. Prihvaćanjem ovih uvjeta, korisnik potvrđuje da su osobni podaci koje je naveo točni.

Komunikacija

Jana splet, d.o.o. će putem sredstava daljinske komunikacije kontaktirati korisnika samo ako se korisnik tome izričito ne protivi, a sukladno odredbama ZEKom-1.

Oglasne elektroničke poruke Jana splet, d.o.o./JJSPA će sadržavati sljedeće komponente:

  • biti će jasno i nedvosmisleno označeni kao reklamne poruke,
  • pošiljatelj Jana splet, d.o.o./JJSPA bit će jasno vidljiv,
  • razne kampanje, promocije i druge marketinške tehnike bit će označene kao takve. Također, bit će jasno definirani uvjeti sudjelovanja u njima,
  • bit će jasno predstavljeno kako se odjaviti od primanja oglasnih poruka,
  • Jana splet, d.o.o. će izričito poštovati želju korisnika da ne prima oglasne poruke.

Promidžbene poruke JJSPA bit će jasno vidljive i jasno odvojene od igara i natjecanja.

Ocjene, mišljenja i preporuke

Mišljenja, ocjene i preporuke kupaca dio su funkcionalnosti online trgovine i namijenjene zajednici svih korisnika.

Jana splet, d.o.o. omogućuje svakom korisniku internetske trgovine da napiše mišljenje, a Jana splet, d.o.o. ga pregledava prije konačne objave. Jana splet, d.o.o. neće objavljivati mišljenja ili priloge koji su na bilo koji način uvredljivi, neprimjereni ili koji, prema mišljenju Jana splet, d.o.o., ne idu u korist drugim korisnicima i posjetiteljima.

Dostavljanjem mišljenja ili komentara korisnik se izričito slaže s uvjetima korištenja mišljenja ili komentara teJana splet, d.o.o. dopušta objavu dijela ili cijelog teksta u svim elektroničkim i drugim medijima. Jana splet, d.o.o.ima pravo neograničeno koristiti sadržaj mišljenja ili komentara za bilo koju svrhu koja je u poslovnom interesu Jana splet, d.o.o., uključujući objavu u oglasima ili drugim marketinškim komunikacijama. Ujedno, autor mišljenja izjavljuje i jamči da je vlasnik materijalnih i moralnih autorskih prava na pisana mišljenja i komentare, te da ta prava neisključivo i na neodređeno vrijeme prenosi na Jana splet, d.o.o..

Odricanje od odgovornosti

Jana splet, d.o.o. daje sve od sebe kako bi podaci objavljeni na njegovim web stranicama bili ažurni i točni. Unatoč tome, karakteristike artikla, rok isporuke ili cijena mogu se promijeniti toliko brzo da Jana splet, d.o.o. ne uspijeva ispraviti podatke na web stranicama. U takvom slučaju Jana splet, d.o.o. obavijestio kupca o promjenama te mu omogućio odustanak od ugovora ili zamjenu naručenog artikla.

Jana splet, d.o.o. nije odgovoran za sadržaj mišljenja o člancima koje su napisali posjetitelji. Jana splet, d.o.o. pregledava recenzije prije objave i odbacuje one koje sadrže očite neistine, neprikladne su, obmanjujuće ili uvredljive. Jana splet, d.o.o. nije odgovoran za informacije u mišljenjima i ograničava se od svake odgovornosti koja proizlazi iz informacija danih u mišljenjima.

Jana splet, d.o.o. ima mogućnost odustati od ugovora ako se utvrdi očita pogreška (čl. 46. OZ). Očitom pogreškom smatra se pogreška u bitnim svojstvima artikla i sve pogreške koje se prema običajima obrta ili prema namjeri kupca smatraju odlučnima a koje Jana splet, d.o.o. u slučaju saznanja ne bih potvrdio niti sklopio ugovor. To također uključuje očite pogreške u određivanju cijena.

Pritužbe i sporovi

Jana splet, d.o.o. u skladu s važećim zakonima o zaštiti potrošača. Jana splet, d.o.o. ulaže sve napore kako bi ispunio svoju dužnost pružanja učinkovitog sustava rješavanja pritužbi.

U slučaju problema, kupac i hraniteljica Jana splet, d.o.o. možete kontaktirati telefonom na broj 070 700 805 ili e-mailom na info@jjspa.si. Prigovor se podnosi putem e-mail adrese info@jjspa.si. Žalbeni postupak je povjerljiv.

Jana splet, d.o.o. svjestan je da je bitno obilježje potrošačkih sporova nesrazmjer između ekonomske vrijednosti zahtjeva i vremena i troškova potrebnih za rješavanje spora, što je ujedno i glavna prepreka potrošaču da ne pokrene spor pred sudom. Zato ste Jana splet, d.o.o. ulaže sve napore da eventualne sporove riješi mirnim putem.

Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova

Sukladno zakonskim normama Jana splet d.o.o. ne priznaje niti jednog pružatelja usluga izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova nadležnim za rješavanje potrošačkog spora koji potrošač može pokrenuti sukladno Zakonu o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova.

Jana splet, d.o.o., koja kao ponuđač roba i usluga omogućuje internetsku trgovinu na području Republike Slovenije, na svojoj web stranici objavljuje elektroničku poveznicu na platformu za online rješavanje potrošačkih sporova (SRPS). Platforma je dostupna potrošačima ovdje.

Navedena uredba proizlazi iz Zakona o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova, Uredbe (EU) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća o internetskom rješavanju potrošačkih sporova i izmjeni Uredbe (EZ) br. 2016/2004 i Direktiva 2009/22/EZ.

Želimo vam puno ugodnih i pristupačnih kupnji u našoj online trgovini!